«Երևանը սեբաստացիների աչքերով»

Իմ ծննդավայրը Երևանն է: Սա հեքիաթային տեղ է, շատ հին, նույնիսկ Հռոմից 24 տարով մեծ, լի պատմություններով և գեղեցիկ տեսարժան վայրերով: Ես շատ եմ սիրում նրան և հպարտ եմ, որ ծնվել եմ այսպիսի գեղեցիկ վայրում: Ես շատ քաղաքներ եմ այցելել, այնտեղ կան գեղեցիկ վայրեր, բայց Երևան քաղաքն ինձ համար ավելի հարազատ ու սիրված է:

Ереван | Красивые места, Турист, Пейзажи

Այնքան գեղեցիկ վայրերը կա, դա Կասկադն է, Մատենադարանը, Հրապարակը, Բուսաբանական այգին, Օպերան և այլ տեսարժան վայրեր։

Իմ կարշծիքով Երևան քաղաքը դա թանգարան քաղաք է։ Այստեղ կան Արամ Խաչատրյանի, Սերգեյ Փարաջանովի, Հովհանես Թումանյանի, Շառլ Ազնավուրի տուն թանգարանները:

Կոնդ

Конд — город в городе — Армянский музей Москвы и культуры наций
Конд - Город Внутри Города - Armenian Geographic

Կոնդը Երևանի ամենահին պատմական թաղամասերից մեկն է: Իր ներկայիս տեսքով այն հիմնադրվել է 15-18-րդ դարերում:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *