Հունվարյան ստուգատես. ամփոփում- հաշվետվություն

Հունվար ամիսը մեզ մոտ բազմաթիվ նախագծերով ու աշխատանքներով լի ամիս եղավ: Ես մասնակցել եմ բազմաթիվ նախագծերի, որոնք ուզում եմ ներկայացնել:

Բնագիտական Դիջիթեք՝

Կենսաբանության և էկոլոգիայի ժամին մեզ ընտրություն տվեցին որոշել, թե ինչ հետաքրքր նախագիծ կարող ենք պատրաստել։ Քանի որ մենք կենսաբանության ժամին ուսումնասիրում էինք դրոժասնկերը, ես որոշեցի նկարահանել հացաթխման պրոցեսը։

Մասնագիտական ստուգատես՝

Հունվար ամսին մենք ճամփորտել ենք գինեգործարաններ, այնտեղ շատ հետաքրքիր և գեղեցիկ էր։ Ճամփորտությունը իմ մասնագիտության կարևոր մասն է կազմում։

Մենք եղել ենք «Ոսկեվազ» գինեգործարանում։

Նաև եղել ենք «Ալլուրիա» Մաչանյանց գինեգործարանում։

Էկոլոգիայի ժամին մենք քննարկել ենք էկոզբոսաշրջությունը։ Նաև գրել ենք Երևանի արձանների մասին, որը նույն պես կարևոր մասնիկ է իմ մասնագիտության։

Մարզական ստուգատես՝

Մենք քոլեջի ուսանողներով և դասավանդողներով խաղացինք տարբեր ձմեռային խաղեր։ Այդ մասին ↓↓↓

Նաև մասնակցել եմ հետաքրքիր հանդիպումների և քննարկումների։

Ընդհանուր նախագծեր՝

Ամանորին հետաքրքիր նյութ եմ գրել «Ամանորը Հայաստանում» և թե ինչպես են տոնում այն։

Նաև մասնակցել եմ բազմաթիվ հետաքրքիր նախագծերի։

Նախագծերը՝

Անցկացրել ենք կորեերենի դասընթաց։

Թարքմանել ենք այս պատմվացքը։

Քննարկել ենք բանկային համակարգի մասին։

Անցկացրել ենք «Время поэзии» Իվան Բունինի մասին։

Նաև ներկայացրել ենք իր բանաստեղծությունները։

Քննարկել ենք Վահան Տերյանի բանաստեղծությունները։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *